+36 30 123 4567 | KOMMUNIKÁCIÓS ÉS KAPCSOLATÉPÍTŐ KÉPZŐ KÖZPONT EGYESÜLET INFO@GORDONISKOLA.HU

Török Gabriella

 

Alapdiplomámat az Államigazgatási Főiskolán szereztem, így szakmai utamat, több, mint húsz éve a közigazgatásban, a kulturális igazgatás területén kezdtem.
Néhány évvel később, 1997-ben találkoztam először azzal gondolkodással, szakértelemmel, mely alapjaiban határozta meg jelenlegi munkáimat, tanulmányaimat is.
Az emberi kapcsolatok, ezen belül kiemelten a szülő-csecsemő/kisgyermek kapcsolatokkal, interakciókkal, ezek lélektani hátterével kezdtem foglalkozni. Ennek mentén az Eszterházy Károly Főiskola művelődésszervező, gyermek szabadidő-szervező szakán végeztem, majd később a PPKE BTK Pszichológiai Intézetében integrált szülő-csecsemő/kisgyermek konzulensi diplomát szereztem.
Fontosnak tartom a korai időszakban a prevenció, a pszichoedukáció szerepét. Ugyanakkor a felmerülő problémák, a szülőket és kisgyermekeiket is bevonó konzultációs keretek között, fókuszban az interakciókkal, eredményesen megoldhatóvá válnak.
E személettel dolgozom kisgyermekes családokkal szülő-csecsemő/kisgyermek konzulensként, vezetek preventív jelleggel baba-szülő csoportokat, valamint játszócsoportot 1-3 éves korosztály és szüleik számára.

Továbbképzéseim során a Lelki Egészségvédő Alapítványnál a Kincskereső Meseterápiás Módszer alkalmazójává, a módszer oktatójává válhattam, valamint a korábbi, Magyar Gordon Iskola Egyesület (jelenleg: Kommunikációs és Kapcsolatépítő Képző Központ Egyesület) keretein belül Gordon kommunikációs tréneri végzettséget szereztem.

Főbb területeim: a koragyermekkor (0-4 éves kor), szülő-gyermek kommunikáció, konzultáció, meseterápiás önismereti csoportok, képződő csoportok vezetése, egyéni foglalkozások, segítő beszélgetés, módszertani oktatás főiskolai keretek között, nevelőotthonban élő kamaszoknak, hátrányos helyzetű családoknak mesecsoport tartása, énhatékonyság növelése.